27 Nov ’06

ridden

Went for a ride this afternoon and got extremely muddy! – Yay Have some cuteness!   p9fBhBQeG94
26 Nov ’06

I’m loosing my mind and days

This weekend was an unusual one. Somewhere last week I lost a day. On Sat I was due to pick up a rental van and help […]
20 Nov ’06

I need to get back on the bike

I feel like i have abandoned my beautiful bike. I let my bro take it for a while as he was wanting to get fit for […]
15 Nov ’06

The plan went wrong!!!

So yeah, my great plan yesterday went to poo when i took a nap that lasted 5 hours! Kinda defeated the purpose! Finally sorted the small […]
15 Nov ’06

One step forward two steps back

Would be nice if opportunities actually stopped being what they are and turned in to actual events…
12 Nov ’06

All night loooong

I did something silly and wise all at the same time! Over the past few weeks I’ve been going to bed later and later to the […]
10 Nov ’06

All you need is a lil understanding

[kml_flashembed movie=http://www.mediachill.com/irishmark/images/head.swf height=”250″ width=”450″]. This is my first flash attempt! – Woot me. And yes – it is like the below image!
9 Nov ’06

Lads: Remember that the woman is always right – always

So all of us men have something in common after all. When it comes to women we are thick as s**t! It’s not a fun thing […]
8 Nov ’06

Flu = MEH!

I’ve had a cold for 2 weeks now and i feel like poo! I have been stubborn with it too. You know me, i like to […]
10 Nov ’06

All you need is a lil understanding

[kml_flashembed movie=http://www.mediachill.com/irishmark/images/head.swf height=”250″ width=”450″]. This is my first flash attempt! – Woot me. And yes – it is like the below image!
9 Nov ’06

Lads: Remember that the woman is always right – always

So all of us men have something in common after all. When it comes to women we are thick as s**t! It’s not a fun thing […]
8 Nov ’06

Flu = MEH!

I’ve had a cold for 2 weeks now and i feel like poo! I have been stubborn with it too. You know me, i like to […]
6 Nov ’06

Lasse strikes again

The norwegian genius strikes again. This guy really is very very creative.    JzqumbhfxRo   and if you wanna see the older one you can see […]
4 Nov ’06

shnoogley

FZKWYNY49rk Video blog again …
3 Nov ’06

a lil blue thing

Not much to say.
2 Nov ’06

Designers Block

I’ve been having a bit of a designers block. I have been trying to come up with designs and concepts for a website but nothing has […]
29 Oct ’06

Jack is back – woot woot

OOOOOH Shiny New 24. There has never been a show I’ve been really into until 24! This is the dogs! What a weird night. So we […]
28 Oct ’06

PHP & CSS Switching

OK so mare techy advancmets! WOO and YAY me! I’ve found away of simplifying the css call comands by using PHP so this is my first […]